1. In u sistema di cuntrollu PLC di a sega CNC, u signale d'azzione normalmente apertu o normalmente chjusu hè introduttu à u terminal di input di signale di u PLC, è l'iniziu è a fine di u mutore di a sega sò cuntrullati da u prugramma.
2. Utilizendu a temperatura per prutege u mutore di a sega, utilizendu i dispositi termichi o a resistenza termale, u cantonu termoelettricu misura a temperatura di u mutore è dà un signalu di surriscaldamentu attraversu u controller di temperatura per prutege u mutore.
3. Aduprate u relay termale per misurà se u currente supera u valore di u currente nominale di u mutore di sega a banda CNC. Quandu a sovraccarica hè ghjunta, ferma u mutore è dà un signalu di alarme per prutege u mutore di a sega a banda.
4. Sicondu a grandezza di a putenza di u mutore di a sega CNC, selezziunate u trasformatore di corrente adattatu, installate in a scatula di cuntrollu elettricu, è intruduce u signale d'azzione in u ciclu di cuntrollu. Quandu ci hè un sbilanciamentu trifase o un grande currente, u relay termale agirà, è u ciclu di cuntrollu taglierà l'alimentazione.